Weer een vruchtbare dag - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Jan Postma - WaarBenJij.nu Weer een vruchtbare dag - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Jan Postma - WaarBenJij.nu

Weer een vruchtbare dag

Door: Jan Postma

Blijf op de hoogte en volg Jan

18 Mei 2019 | Nederland, Friesland

Weer een mooie machine gescoord. Op Marktplaats bood Martin Zuidema van de Houtzagerij in Stadskanaal een gebruikte tafelfreesmachine aan. De hoog-laag verstelling werkt niet meer omdat er een tandwiel afgebroken is en daar is de prijs dan ook na. Toen ik had uitgelegd dat de machine naar een werkplaats in Tanzania ging mocht ik hem gratis ophalen, geweldig. Hoogstwaarschijnlijk kunnen mijn metaal-collega's wel een nieuw tandwiel maken, dan is de machine weer 100% en kan nog jaren dienst doen.

Martin, nogmaals hartelijk dank,

Verder nog enkele machines bekeken in Siddeburen

Wilt u deze berichten niet meer ontvangen, dan graag afmelden op j.postma@fcroc.nl

• 10 Januari 2020 - 17:20

Pytsje Kampen:

Der sit ek wol handelsgeast yn jim. It hat wol fertuten dien ,sjoch je mar wer wat in praatsje dwaan kin en dat der wer minsken binnen mei gouden hannen dy,t dit wer repereare kinne.Super diel!!

Jan

We gaan een school en een werkplaats voorzien van machines, gereedschappen, naaimachines en andere apparatuur om het vakonderwijs en economische ontwikkelingen op een hoger peil te krijgen.

Actief sinds 06 Feb. 2019