Toegift - Reisverslag uit Donkerbroek, Nederland van Jan Postma - WaarBenJij.nu Toegift - Reisverslag uit Donkerbroek, Nederland van Jan Postma - WaarBenJij.nu

Toegift

Door: Jan Dros

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 Augustus 2021 | Nederland, Donkerbroek

Jambo vrienden,

Wat fijn dat jullie er bij waren. En bedankt voor al die mooie reacties. We komen zeker terug.
Tot die tijd……blijf gezond en maak wat van het leven.

Als toegift de beloofde videoreportages van Jan Postma. Kijk en geniet.

Asanta sana
Jan&Rients&Jan

De werkplaats in vogelvlucht

De container met wat er nog in staat

Het magazijn van de VTC

De guesthouse, ons slaapplekje van de afgelopen 14 dagen

Huis van Pytsje

Ons bezoek aan de kleuterschool in Kilangala

Schaafmachines met afzuiging in werking

• 02 Augustus 2021 - 10:19

Roland Jaspers :

Hartstikke leuke filmkes Jan , moai wurk en dankbare minsken . Prachtig!

• 02 Augustus 2021 - 11:00

Ellie Van T Veer:

Genoten van het verslagen de foto’s Proficiat!!

• 02 Augustus 2021 - 11:51

Aukje:

Bedankt heren wat hebben jullie weer fantastisch werk gedaan super.
    Erg fijn om de mooie verslagen te lezen en de foto’s en filmpjes te bekijken
    En nu zelf maar lekker uitrusten, vakantie vieren en nagenieten.

• 02 Augustus 2021 - 12:21

Wiebe Wijnja:

Pet af voor het héééél goede werk dat jullie hebben gedaan!!
    Bedankt voor de steeds aktuele reportages.
    En no gou nei Hûs:......Wolkom.
    Wiebe.

• 02 Augustus 2021 - 13:21

Willem Bosgra:

Alle verslagen gelezen en toch nog herkenbaar het zelfde als 50 jaar geleden toen wij in oost Afrika woonden en werkten met de locale bevolking. De geit, electriciteits storingen het huis, geen water, de koude nachten enz.
    Jullie hebben goed werk gedaan en hopen dat zij het oppakken.
    Nogmaals bedankt voor de mails.
    Willem.

• 02 Augustus 2021 - 13:52

Nathalie Baars:

Fijn dat de reis goed verlopen is, zeker gezien de coronamaatregelen.
    En bedankt dat ik weer heb mogen meelezen en -kijken tijdens jullie goede werk.
    Goede vakantie verder!

• 02 Augustus 2021 - 22:51

Bertus En Annie Walsma:

Weer veilig thuis mannen hopen wij, bedankt voor de mooie verslagen. Geweldig wat jullie inzet is om een verschil te maken voor verbetering. Respect voor deze doorzetters!

• 06 Augustus 2021 - 08:45

Hylle Dijkstra, Súderein 34 Tytsjerk:

Allemachtich wat in protte wurk Jan. Dat dy minsken dit betsjinje kinne. Sels as westerling, en en in bytsje yn it hout sittende soe ik dat net kinne. Echt ik bin verbaasd dat jimme der sa n grutte werkplaats makke hawwe. Dit is een prachtich filmke, hiel dúdlik en it jout hiel goed werk wat jimme der dien hawwe. Mar dizze minsken kinne der no fan alles meitsje. Sy kinne no kesinen, meubels en de hiele boel meitsje. Vragen: hawwe hja der hout om harren hinne? en een zagerij? En wat foar húzen hawwe dizze minsken sels? Kinne sy de produkten dy 't sy no meitsje kinne, en brûke oan en yn harren eigen húzen? Krekt as Trijntje Beimers fyn ik iet hiel knap, en goed, dat jimme dit dogge en dien hawwe: Hylle

• 08 Augustus 2021 - 10:11

Anna Van Lang:

Fantastisch om te zien!!!!

• 09 Augustus 2021 - 12:20

Piet Santema:

Hoi Jan,

It is prachtich te sjen hoe jimme dêr dwaande binne yn Tanzania.
    Dit fertsjinnet alle lof.

Groetnis fan
    Piet en Wytske Santema
    Stiens

• 23 Augustus 2021 - 09:46

Soeren:

Heel mooi om te zien Jan.